لمس اولین سالگرد عشقمان مبارک

عـــاشـــقانــه هـای عــمـــــــــاد و الیـــ♥ـ ـکا

از تمام این دنیا، چشم های تو مرا کفایت می کند. دوستت دارم مهربانم

لمس اولین سالگرد عشقمان مبارک


دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!

دوستت دارم چون تو ارزش دوست داشتن را داری!

دوستت دارم چون تو نیز مرا دوست می‌داری!

دوستت دارم همچو طلوع خورشید در سحر گاه عشق!

دوستت دارم همچو تکه ابرهای سفیدی که در اوج آسمان آبی در حال عبورند!

دوستت دارم چون تو رو میخواهم و تو نیز مرا میخواهی!

دوستت دارم از تمام وجودم ، با احساس پر از محبت و عشق!

دوستت دارم بیشتر از آنچه تصور می‌کنی . . .


اولیــــــــــن ســــــالگـــــــــرد عشقمون مبــــــــــآرکـــــ




عشقمـــون یــک ســآلــه شـــد !
 
روزایی که با هم بودیم بهترین لحظه هـــآی زندگــیم بود!
 عشقمـــ خیلــــــــی خیــــلی دوستت دارمــــــــ
 
یـــه سال با تمام روزای خوبی که داشتیـــم گذشت...

ایشالا تا همیشـــــــه با هم باشیـــــــم

هنوزم حرفایی که پارسال موقع دوستــی بهم زدی رو یـــــادمــه
 
یــادش به خیــــر... چــه زود گذشـــت
 
کــاش میشــد سالگردمون با هم باشیم! ولی نشــد دیگــه...
 
خیلـــــــــی زیـــــاد دلتنگتمــــ 
 
یــه کم اذیتت کنمـــ 
 
دوستــت دارمـــ تا ابـــــد 


نظرات شما عزیزان:

emad
ساعت11:12---4 ارديبهشت 1393

عاشقققققققققققققققتم عشقم.... مبارك عزيزم. ايشالا تا اخر عمر ي همچين روزايي باهم خواهيم موند.

پاسخ الیکا : دیووونتم عشق من .... ایشالا عشق من ....



الیـــ♥ـ ـکا
ساعت18:19---3 ارديبهشت 1393
_______________$$$$$$___$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$____$$_$$$$$$$
________$$$_$$$$$$$_$$___$$$$$$$$$$$
_______$$$$_$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$
________$$$$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$
_________$$$___$$$$$$$$___$$$$$$$
______$$$$$$_____$$$$_________$$$
________$$_______$$$_________$$$$$
______________$$$$$$$_______$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$____$$$_$$$$$$
____________$$$$$_$$$$____$$$$_$$$$$$
____________$$$$$$$$$$____$$$$$_$$$$$
__________$$$$_$$$$$$$____$$$$$$_$$$$
_________$$$$_$$$$$$$$____$$$$$$$_$$$$
_________$$$_$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$
________$$$_$$$$$$$$______$$$$$$$$$_$$$
_______$$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$$$_$$


عــــشــــقـــمـــــ


off.boy
ساعت21:29---2 ارديبهشت 1393
رمسی داداش وبت خوب بود
تبریک میگم سالگرد عشقتون رو با دیدن این یاد خودم افتادم منم چند وقت پیش سالگرد عشقم بود واسش کادو گرفتم و کیک.... ولی چند روز بعد بهم خیانت کرد و جدا شدیم


saeedsingle
ساعت19:57---2 ارديبهشت 1393

سلام وب جفتتون خوشکله و بهتروزیباترازاون عشقتونه که امیدوارم بهترین ها رو خدا بهتون عطا بکنه...

یه ماه دیگه عشق من سه ساله میشه امیدوارم خدا کمک همه بکنه توعشق و همچنین به من هم...

بهم سربزن خوشحال میشم


پاسخ: مرسی ممنون نظر لطفته .... ایشالا همیشه پایدار باشه عشقتون... آدرس وب نذاشتی سر بزنم....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 23:59 ] [ عـ♥ـمـ♥ـاد ] [ ]